Åh, det kære kamera!


Alle folk ved efterhånden, at mit kæreste eje er mit kamera.

Jeg elsker mit kamera. Elsker at tage billeder. Og jeg går faktisk og drømmer om, at blive noget inden for fotografering. Og gerne noget med mennesker, portrætter og beauty shoots. Måske modefotograf. Jeg ved det ikke. Når men, den drøm lever jeg så småt i allerede. Jeg har allerede 2 aftaler om fotoshoots her søndag og tirsdag, hvor det først er Sofie der står for skud, og så Michella. Udover de 2, har jeg også et mandagen efter, d. 30 hvor det så er Thomas’ tur. Det bliver simpelthen for fedt. Jeg nyder det virkelig. Men så sent som i søndags, var jeg faktisk også ude og tage nogle billeder. Det var min smukke veninde, Kathrine der stod model. I får lige et par billeder:

 

2 responses

  1. Kathrine Elsner

    Hvor du sød, og du kan da selv være smuk! <3<3

    19. april 2012 kl. 09:12

    • Du er sød <3

      19. april 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

