118 meget lange dage..


Ja, de næste 118 dage bliver rent helved at komme igennem..
Det er jo simpelthen bare SÅ lang tid. Især når man glæder sig så meget, at hjertet næsten hopper ud af brystet bare ved tanken. Tanken om, at jeg om 118 dage starte på HEE – Hald Ege Efterskole, og jeg kan bare slet ikke vente mere. Især ikke efter at have mødt alle de søde mennesker jeg skal på linje med, kontaktgruppen og nogle af alle mine andre kommende skolekammerater, til “nye elever – dag” på skolen her i lørdags. Så jeg har simpelthen talt ned fra idag af, og helt hen til den 12. August. Der er skrevet på hver en side, i min lille kalender.. Men altså, der er næsten 4 måneder tilbage.. Men der jo lige en folkeskole der skal gøres helt færdig, før jeg kan starte fuldstændig forfra. Fri for gamle rygter og trælse haters. Åh gud, hvor jeg dog slet ikke kan vente!

Skriv en kommentar

