Outfit of the day +


Et hurtigt og simpelt outfit of the day – Der ikke så meget at sige der.

– Den blå jakke/blazer falde jeg over i genbrugsen igår, og kunne bare ikke dy mig. Er helt vild med den!

Men nu skal jeg i gang med at rydde op, da jeg får gæster om lidt! Vi skal i byen i aften, på Daisy og KESI – Ja tak. Imorgen skal jeg på “nye elever – dag” på min kommende efterskole, og jeg kan bare slet ikke vente. Søndag står den på fotoshoot med Kathrine og Cecilie. Det skal nok blive godt – Jeg håber I får en skøn weekend, ligesom jeg gør.

Skriv en kommentar

