Jeg modtog en pakke idag ..


.. En pakke fra Bianco.

Jeg bestilte for nogle dage siden, et par trainers fra Bianco. Desværre havde jeg ikke set, at det var under herre sko, da jeg bare fandt dem under SALE. Men da jeg fik dem, kunne jeg med det samme se, at de var alt for store, øvøv. Så de skal altså sendes tilbage. Jeg må på udkig efter nogle andre, da de ikke har nogle i min størrelse tilbage ..

Medmindre der er en dreng, med str. 41, der kunne have lyst til at købe dem for 200 kroner?

Skriv en kommentar

