I sommerhuset.


Familien og jeg ankom til vores sommerhuset i går aftes, hvor vi skal tilbringe de næste par dage. Udover at jeg har lovet mig selv, at jeg skal på en lille løbetur hverdag, uanset hvad mit knæ og min hofte siger til det.. Skal der selvfølgelig også tages en masse billeder, hvis vejret er til det. Jeg har allerede en aftale med min søster imorgen, om at jeg laver et photoshoot med hende på den ubeboede og voldsomt tilgroet nabogrund. Hvis vejret ellers holder stik. Hun mangler et nyt profilbilled, og jeg er altid klar på at skyde det job!

Men I må have en god påske – Hvis ikke bloggen her bliver opdateret så meget mht. de billeder jeg får taget, så bliver min fotoblog, Livre d’image (som betyder “Billedbog” på fransk) i hvert fald i løbet af ugen.

Skriv en kommentar

