#Anmeldelse – Musik “Cults”


Nyt koncept – Mindst én gang om ugen, vil der komme en anmeldelse. 

Jeg har på det sidste, blevet indehaver af en del CD’er, da min onkel vandt i musik-quizzen på P3 engang i sidste eller forrige uge. Jeg fik blandt andet L.O.C’s nye album “Prestige, Paranoia, Persona” som er ret fedt. Men det er nu ikke det, jeg vil anmelde. Nej.

Jeg vil starte dette nye koncept ud med, at anmelde bandet Cults debut album, “Cults“. Cults er et forholdsvis ukendt band, jeg kendte kun en af deres sange da jeg fik albummet. Cults kom med deres første album i slutningen af 2011. Nogle kender måske sangen “Go outside” eller “You know what I mean“, nogle Twilight-fans kan måske genkende den sidste, når de hører den.
Men i hvert fald, Cults er en lidt syret form for musik. Det falder ikke rigtig ind i en kategori, da det er lidt pop, rock, indie.. Ja, lidt en syret blanding, men egentlig ret fedt.Albumet er ret godt varieret, selvom det hele er ret syret og anderledes, er det alligevel forskelligt på en god måde. Man skal, som man jo altid skal, lige høre det et par gange, men jeg er gået hen og blevet ret glad for det.

Det er helt sikkert værd at lytte på, hvis man er til noget lidt mere anderledes, og ikke bare mainstream popmusik. Tjek dem ud, en varm anbefaling her fra!

Skriv en kommentar

