De små øjeblikke + info.


Et kort indlæg: Jeg var lige ude og løbe i eftermiddags. Det var måske ikke den bedste idé med en overbelastet hofte. Så det var virkelig en smertefuld tur. Men jeg stoppede op på et tidspunkt, for at beundre mine omgivelser. Vejret var skønt, og mit fotograf-instinkt fik mig til at stoppe op, og tage et par hurtige billeder ved en lille skovsø.

NU TIL INFO: Som i nok kan se, har jeg fået et par reklamer i mit sidepanel. Det er så sådan, at hver gang en af jer trykker på dem, ruller der et lille beløb ind på en konto der tilhører mig. Men det gælder kun, første gang i trykker på hver af dem. Så det gavner altså ikke noget at trykke 10 gange. Men det håber jeg da i vil gøre. Jeg håber på, at få et samarbejde med Bianco, sådan at I kan få lidt fordele ved det også (F.eks. med nogle rabatkoder) Det ville jo være win-win for mig og jer.:-)

Skriv en kommentar

