Åh, streetstyle!


Jeg elsker streetstyle billeder!

Jeg vil sååå gerne tage en masse streetstyle billeder selv, og har i sinde at gøre det inden længe. Jeg skal bare lige finde mig en, der ikke er bange for at vække lidt opsigt på gaden, til at tage med mig til Århus, og skyde nogle streetstyle billeder.

Til jer der ikke ved, hvad det går ud på eller er:
Streetstyle, er som ordet ganske godt siger, billeder af forskellige stile på gaden. Altså at man stopper random folk på gaden og tager billeder af deres outfit. Simpelt as that.

Hvad synes I om det? Er det noget I ville turde?

10 responses

  1. Emma

    Det lyder fedt. Jeg bor dog ikke i Århus.

    28. februar 2012 kl. 09:12

    • Det gør jeg heller ikke, men ja. Det er ret fedt!

      28. februar 2012 kl. 09:12

  2. Helene

    Du kan tage til Århus i morgen, og så kan du tage et billede af mig :-D

    28. februar 2012 kl. 09:12

    • Kan ikke imorgen, desværre dværg!

      28. februar 2012 kl. 09:12

  3. Ved sgu ikke helt, om jeg ville turde.. Jeg har ret dårlige erfaringer med, at tale til fremmede i Århus. Alle er bare virkelig sure. Lyder ellers ret fedt.

    28. februar 2012 kl. 09:12

    • Tjo, men hvis bare men tilnærmer sig dem med et smil, tror jeg ikke det er noget problem. Man vil selvfølgelig få nogle afslag, men sådan er det jo (-:

      28. februar 2012 kl. 09:12

    • Danskerne er generelt bare sure, det er virkelig irriterende. Men folk med god stil har som regel også en god attitude! :-) :-)

      28. februar 2012 kl. 09:12

    • Så rigtigt, Sonja!

      28. februar 2012 kl. 09:12

  4. Den ene skal være mig! Jeg tør nemlig heller ikke alene – det er meant to be, Amalie. <3

    28. februar 2012 kl. 09:12

    • Det må vi gøre en dag så! Jeg har aftalt med en virkelig dygtig blogger og fotograf, Thor, at vi skal skyde nogle streetstyle billeder nu, men jeg kan sagtens tage flere ture <3

      28. februar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

