Le weekend avec ma famille.


Jeg smutter i sommerhus i denne weekend med min familie.

Jeg regner stærkt med at få skudt et par billeder. Ikke mindst til min fælles 7 dags fotoblog, Photos in Photos. Tjek den rigtig gerne ud. Jeg, og 6 andre søde fotoglade bloggere, har nemlig denne blog, hvor vi hver har en dag. Hver uge er der et nyt tema, og sådan kører det så. Jeg står for mandag, og skal altså så have taget et billede med næste uges tema, som er “ild” – Det skal nok blive vildt. Men tjek den da lige ud, det er virkelig nogle skønne resultater der sådan kommer!
Lige nu er jeg ved at pakke det sidste, inden vi tager afsted her klokken 15, ellers hører jeg lidt musik. Lyt da endeligt med!

Skriv en kommentar

