Trendspoting – Neonfarver


Trendspoting – Neon

En af de helt store trends, der helt sikkert vil komme rigtig meget frem her til forår/sommer, er “Neon” farver. Det kan man blandt andet finde i en af H&M’s nye kollektioner, men også mange andre steder rundt omkring på nettet og hos forskellige designere. Det er ikke kun neon farver der bliver det helt store, men farver i det hele taget. F.eks. ser man meget farven orange. Det er for det meste små ting, som orange syninger, en stribe eller bælte og gerne sammen med noget helt simpelt som f.eks. sort i sort med orange.

Min mening om denne tendens

 Jeg er helt klart mere til “sort i sort” end jeg er til pang farver med flere farver. Jeg synes tendensen med det orange er rigtig fed, men neonfarverne holder jeg mig fra. Det er ikke sådan, at jeg ikke kan lide farver, men min stil er nok bare lidt mere rå i det. Jeg er i hvert fald ikke så vild med denne trend. Og dog.. Hvis man ikke overdriver det, og bare beholder sit basis tøj dæmpet, kan det godt se meget fedt ud, med et par neon sko eller taske osv. Men det kan nemt blive for meget, og så går det galt.

Her er lige lidt fra den seneste H&M kollektion, jeg har sat sammen.

Neon

Neon by amalieberwald featuring a rib tank

2 responses

  1. Ina

    love it :)

    19. februar 2012 kl. 09:12

    • Det bliver en vild sommer, hvis alle går rundt i neon!

      19. februar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

