Outfit of the day!


Afklippet sweat-shirt – Fars gamle, Shorts – Genbrug, Tights – Genbrug, Uldsokker – Netto 

Mit outfit of the day

 Det er efterhånden længe siden, at I har fået sådan et. Min fars gamle sweat-shirt fik lige en tur med saksen i morges, og blev kortet af med omkring 15 cm. Idéen fik jeg fra en af Johanne Kohlmetz‘s DIY videoer. Hun er forresten en super skøn blogger, og hun er bestemt et kig værd. Men håber I nyder at have vinterferie, det gør jeg i hvert fald – Ja tak.

2 responses

  1. Sarah

    Du er virkelig en wannabe af alle mulige.. Haha og ret sjovt at du kan passe din fars sweatshirt. Synes også det ser lidt sjovt ud med de der shorts, på alle billeder.. Eller i det heletaget hvergang du har trøjen nede i bukserne, eller sådan man kan se kanten af dine bukser. No hate, siger det bare for at du måske skal tænke lidt over at du ikke kan gå klædt i alt, og det så ser kønt ud for os andre (-:

    10. februar 2012 kl. 09:12

    • Jeg synes bare, at du skal holde din trælse mening for dig selv – “No hate” eller noget .. (-:
      For du ved ikke, hvad du snakker om. Og jeg tager jo ikke billeder af mit tøj hver dag, derfor ved du ikke, hvad jeg altid har på, du der. Og jeg kan gå i lige præcis, hvad end jeg vil – Det kaldes selvtillid, og der er intet du kan sige, der vil ændre det. Så hejhej!

      10. februar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

