One of those days..


Mandage, fxck no.

Åh ha, hvor jeg dog hader mandage. De er så lange og kedelige.. Når men idag har sådan set bare været en dag som alle andre. Der er dog sket en lille ting, en nyhed, men det er ikke noget der er sikkert eller aftalt endnu, derfor venter jeg lige lidt med at fortælle om det! Men idag skal jeg op og passe Louise, en 6 årig pige jeg passer engang i mellem. Det skal jeg faktisk om 20 minutter .. Ej, det er nu meget hyggeligt. Bagefter skal jeg bare lave lektier, og holde øje med min mail – uuuuh! Er spændt. Når men, hav fortsat god mandag!

Skriv en kommentar

