Vlog #1 – Spørgsmål besvares.


4 responses

  1. Emil Jensen

    lyder lidt som om at du selv har skrevet nogen af de der spørgsmål… også ret sjovt at du siger du ikke vil have en iphone og apple produkter fordi der er så mange der har det. også til sidst siger at du videoblogger fordi at der er så mange andre der gør det. giver ikke rigtig nogen mening for mig.

    5. februar 2012 kl. 09:12

    • Haha, undskyld mig, men hvorfor skulle jeg skrive spørgsmål til mig selv? Se dét giver ingen mening.
      Men jeg forstår godt, hvad du mener med at jeg modsiger mig selv. Det gik lidt hurtigt, og jeg tænkte mig ikke helt om mens jeg talte. Så jeg er enig, det giver ingen mening!(-:

      5. februar 2012 kl. 09:12

    • Well.. Hun vil ikke have apple-produkter, fordi hun ikke mener, at det er noget specielt, og fordi mange andre gør det bare for at gøre det. Hun vil gerne videoblogge, fordi hun rent faktisk godt kan lide det, og det er også en mening med det – ikke kun fordi alle andre gør det. Nu må der heller ikke gå hipster-madness i det hele!

      6. februar 2012 kl. 09:12

    • Lige præcis, mange tak Sonny <3

      6. februar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

