Lørdagaftens projekt – DIY krave.


Så gik endnu en lørdag aften med lidt DIY!

Jeg var på genbrugshopping i vores kælder her til aften, for at snuse lidt rundt i de gamles aflagte klude! Jeg fandt en del ting, der i blandt en fløjlsskjorte, en gamle Bowling t-shirt med fedt print, en vinrød trøje, en hvid skjorte og en cardigan. Skjorten tillod jeg mig selv at klippe lidt i. Jeg klippede kraven ud og lidt af det omkring (Det ligner lidt en hagesmæk, for sig selv), så den nu kan bruges under alle mulige trøjer. Super fedt, at man ikke behøver at bekymre sig om, at have selve skjorten under en trøje, da det ofte kan se ret dumt ud.

Håber i har haft en super aften!

2 responses

  1. Fedt outfit, man!

    5. februar 2012 kl. 09:12

    • Tak, man!

      5. februar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

