#Så er der post!


Åh, hvor jeg dog elsker at få breve!

Jeg modtog også dette skønne, skønne og længe ventet brev, fra min dejlige veninde Sonja  fra Aalborg, idag. (Har lige linket hendes lækre blog i hendes navn, tjek den!) Når, men jeg elsker bare at få breve. Det er så hyggeligt! Især fra sådan en som Sonja, der gør så meget ud af det, det er deeejligt! Men i får lige lidt billeder, så I måske forstår, hvad det er jeg mener.

Btw. Sonja, den stjernekaster der, er blevet smadret på dens lange rejse. Desværre.<3

2 responses

  1. Øv man. Så kan den ikke engang kaste stjerner. Pfff!

    2. februar 2012 kl. 09:12

    • Nej! Og da jeg åbnede det, fløj det ud med noget underligt sølv, gråt smuld af en art. Fandt så ud af, at det ar fra stjernekasteren. Øv!

      2. februar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

