Ny Facebook-side.


Nu kører min facebook side! Gå ind og tryk synes godt omThe life of an Amalie

Der vil komme opdateringer, når der kommer nye indlæg på bloggen, og det er noget nemmere at følge den på facebook, end det er her, men systemet her på wordpress.

Jeg smutter på sushi restaurant i Århus inden så længe, Sushi+. Min søster fylder nemlig 13 idag, årh ha endnu en teenager i huset. Har lidt ondt af mine forældre, men også kun lidt. Men det skal nok blive godt, jeg elsker sushi. Hyg jer.

Skriv en kommentar

