Jeg læser ..


Digital Fotografering af Scott Kelby

Som i jo efterhånden nok ved, er jeg fuldstændig obsessed med mit kamera. Derfor blev jeg overlykkelig, da min far igår aftes gav mig denne bog om digital fotografering. Bogen er en slags guide til folk med et digitalt kamera, som f.eks. et spejrefleks. Der er en masse fif til, hvordan man får billederne helt skarpe. Hvordan man tager de bedste portræt billeder og landskabs billeder mm. Den giver nogle rigtig gode fif, og er i det heletaget underholdende at læse, på den måde den er skrevet på. Jeg har helt sikkert lært noget, allerede nu!

Skriv en kommentar

