New in ++.


Hellow

Jeg var lige et smut nede i byen her i eftermiddags. Jeg havde et gavekort til Matas på 200 kr. , der brændte godt i lommen. Der er jo altid rart, når de så har Januar udsalg alle steder! Fxck yes. Jeg fik købt mig 3 ting. En pincet til øjnbryn – En Vitry. Der stod, at der var livs lang garanti, og den aldrig blev sløv og dårlig, dejligt! Udover den, købte jeg 2 neglelak fra Essie. Ikke almindelig neglelak, men en “matte about you” Som er en overlak, der i stedet for at gøre den farve man har på under skinnende, gør den mat og lidt mere rå at se på. Og en “3-way glaze – base, strengthener, and top coat”

Min weekend står på “Alex – mode”. Jeg får besøg af Alex  fra imorgen til søndag, altså hele weekend. Det skal nok blive godt, jeg glæder mig i hvert fald til en dejlig weekend, ja tak!

2 responses

  1. H

    Looool Har også købt mate about you i dag…. nede i matas XDDD
    Har lige prøvet den.. uhh den er dejlig <3

    5. januar 2012 kl. 09:12

    • Seriøst? HAHA, fedt! Jeg har ikke prøvet min, da ALLE mine negle er knækket så langt ned de overhovedet kan.. Tror det var alt det saltvand i Afrika? Men glæder mig til at prøve den!

      5. januar 2012 kl. 09:12

Skriv en kommentar

