SÅ ER DET NU – SMUTTER PÅ FERIE!


Så blev det endelig den 17. december! Jeg tager til Afrika her senere idag, men regner med at få skrevet lidt på bloggen dernede fra.

Men bare lige for en sikkerheds skyld, jeg vil ikke modtage sms’er eller opkald før sent den 4. januar!!! Det er dyrt for mig og dig, faktisk. Hvis i så er så dumme at sende alligevel, svarer jeg ikke på dem. (Medmindre det er livsnødvendigt og ikke kan vente .. ) Jeg kommer som sagt hjem den 4. – og der skal jeg nok svare, hvis det er. I må hygge jer her hjemme. Skal nok tænke på kolde Danmark, når jeg sidder og steger i varmen. Vi ses!

2 responses

  1. Sonja

    Oh, det er simpelthen så snyd!

    17. december 2011 kl. 09:12

    • Hehehe, det er rart!

      20. december 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

