Breaking Dawn – fxck yes!


The Twilight saga – Breaking Dawn Part 1.

Har i set den? Hvad synes i evt. om den i forhold til de andre?

Jeg var inde og se forpremiere på den her igår d. 16 klokken 19:00 i Cinemaxx Aarhus. Jeg var der inde med Stine, hvilket i sig selv var rigtig hyggeligt, da det er forfærdelig længe siden vi har brugt tid sammen. Udover at det var hyggeligt, synes jeg godt nok også filmen var fantastisk. Virkelige. Nu er jeg jo også, en af de største Twilight fans/freaks der findes, så alt hvad der bliver lavet, vil automatisk falde i min smag. Jeg elsker bare alt, der har med Twilight at gøre – Og jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv, næste gang når saga’en slutter .. Men i hvert fald, det var en fantastisk film, og den kan klart anbefales. Dog var jeg som altid skuffet over ulve-scenerne. Men det skal man næsten have set, for at forstå, hvad det er jeg mener med det. Nu er jeg jo vampyr pige og på Team Edward, så de ulvedrenge der, vil altid gå mig på nerverne, men alligevel.
I får lige et par billeder jeg tog, med mit nye elskede kamera igår.

Stine og jeg, der skulle have lidt at spise inden filmen.

Stine, der er så glad for, at jeg har fået mit kamera og gik amok på hende med at tage billeder.

Stine der tror, hun er en god fotograf. Dette billede beviser det modsatte.

Søde Stine, som man kender hende.

Jeg håber, at i har det godt og er glade. Jeg arbejder på, at få skrevet noget mere som i nok kan fornemme, det skal nok komme op og køre igen. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

