The man of my dreams ..


Den perfekte mand/kæreste, hvordan ser han ud eller hvordan er han, i følge dig?

Jeg ved i hvert fald godt, hvordan min drømme mand/kæreste er og ser ud. Den absolut perfekte mand, er for mig helt klart, Edward Anthony Masen Cullen. Den det der søde men samtidig lidt reserveret, gude smukke, beskyttende, kærlige, betænksomme og stadig mystiske væsen er lige ham, jeg leder efter. (Ja, ja jeg ved godt han er en fiktiv figur – Ikke andet end en karakter fra en bog og en film..) Hvis ikke jeg kan få fat i ham, kan jeg sagtens klare mig med intet mindre end manden bag Edward Cullens store succes på det store lærred, Robert Thomas – Pattinson.

Som i nok kan fornemme, er jeg en kæmpe Twilight Saga fan og Robert Pattinson fan. Men bund seriøst, det ville da være drømmen at finde virkelighedens Edward Cullen, ville det ikke? Hvis ikke, hvem så – Hvem er jeres drømme fyr? Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

