Gået i stå ..


Undskyld.

Folk har spurgt, hvorfor jeg ikke får skrevet på det seneste.. Men sagen er den, at jeg er gået i stå. For det første, sker der en masse ting i mit liv for tiden, som jeg ikke vil blande folk ind i, derfor skriver jeg ikke om det. For det andet, er jeg stadig uden kamera, og jeg synes ikke rigtig, et indlæg er så voldsomt meget værd, uden et fedt billede der til. (Jeg arbejder dog på sagen, og regner med at være den heldige ejer af et spejlrefleks kamera, skal vi sige inden december? Jeg satser.) For det tredje, er jeg som sagt lidt gået i stå. Jeg mangler noget interessant at skrive om. Kom meget gerne med et emne i gerne vil vide lidt om eller høre min holdninger til, så starter vi en lille debat hvis det bliver aktuelt. Jeg håber i tager imod min undskyldning, mere kan jeg ikke sige. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

