Rygter, rygter, rygter..


Ja..

Jeg er efterhånden, virkelig træt af det pis folk spreder om mig.. Nej, jeg er ikke lesbisk. Det kan ikke passe, at jeg skal konfronteres med det hver eneste dag, fordi der sikkert er en flok tøser, der er blevet forarvet over noget jeg har gjort eller sagt, og så startet et rygte om mig, som ikke har noget hold på sig.. At folk så også tror på det, og udspørger mine veninder om det, er noget andet. Det er folk, der ikke har nosser nok, til at spørge mig lige ud. Istedet finder folk det åbenbart herre fedt, at svine mig til, anonymt, på formspring..
Jeg er træt af det, fucking træt af det.

6 responses

  1. Nina

    du ligner vel en..

    3. november 2011 kl. 09:12

    • Jeg ligner en? Hvordan kan du sige, at jeg ligner en? Hvordan ser en homoseksuel kvinde da ud, er der bestemte rammer og normer inden for den “kategori” af menneske? For det der, giver ingen mening i mit hoved, just saying.

      3. november 2011 kl. 09:12

  2. Nina

    Altså, ja. du ligner en lesbisk.

    8. november 2011 kl. 09:12

    • Flabet svar – Og uden begrundelse.

      8. november 2011 kl. 09:12

  3. Malou

    De eneste der ville sige du var lesbisk var dem der virkelig ville ønske du var det!
    Idioter laver rygter, fjolser tror på dem.. hav lidt respekt :)

    10. december 2011 kl. 09:12

    • Uh ha, så har jeg en stor fanguard!
      Men mange tak for opbakningen Sophie!

      10. december 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

