Oslo Cruise – 2011.


Endelig.

Så er der endelig kommet billeder fra Oslo Cruise i efterårsferien, på facebook. Så dem får i da også lov at se. De er taget med en af pigernes, der var med på turen, spejlrefleks kamera, men jeg har så redigeret lidt i dem.

Det var virkelig en super tur, igen i år. Hvis det er muligt, tror jeg også, at vi tager afsted igen til næste år. Vi hygger os i hvert fald rigtig meget sammen. Det er også rart nok, at være afsted hjemmefra uden far og mor. Man kan ligesom slå sig lidt mere løs, end man ellers ville kunne. Så alt i alt, var det en fantastisk lille tur, med ufattelig søde og sjove mennesker, som jeg ser frem til flere minder med.

Jeg håber selvfølgelig at i har det skide godt. Jeg ved ikke hvornår jeg skriver igen, men der går nok ikke så længe som der er gået på det sidste. Jeg skal nok tage mig sammen, og få skrevet noget mere. Peace out.

– Amalie

2 responses

  1. Malou

    Det var en fantastisk tur, skønne minder, skønne minder!

    10. december 2011 kl. 09:12

    • Helt enig, igen i år!

      10. december 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

