Praktik – Oh yeah.


JA, ingen skole til mig!

I denne uge er jeg i praktik som mediegrafiker på Jyllands Posten, dvs. at der ikke er noget der hedder skole og lektier til mig. Det er lidt ligesom, en forlænget efterårsferie. Jeg laver ikke rigtig noget. Men det er egentlig meget spændende, sådan at komme ud og se, hvad de sådan laver til hverdag. Håber i har det godt, det har jeg i hvert fald. Peace out.
(Jeg fik forresten lige lyst til at skrive med grønt idag.. Spørg mig ikke hvorfor) 

– Amalie

Skriv en kommentar

