New in – Vinter klar.


YES!

Jeg er helt vild med mine nye vinterstøvler. Det er sådan nogle wannabe Timberland støvler. Det er normalt kun drenge, der går med dem. Men jeg er heller ikke normal, så fuck det. Jeg synes, at de er for fede, hvad synes i?

Udover mine fede støvler/sko her, fik jeg også bestilt en ny vinterjakke! En rigtig lækker, mørkeblå sag fundet på Nelly.com – Normalpris 649.- men jeg var så heldig at have en rabat kode, så jeg fik den til 549.- Rabat kan man jo altid bruge. Hvad synes i om den?

Peace out.

– Amalie

4 responses

  1. Der er faktissk mange piger i år der er begyndt at gå i dem, he.
    Jeg synes du bære dem flot

    22. oktober 2011 kl. 09:12

    • Ja, men oprindeligt er det jo en herre sko. Denne model hedder så godt nok en damemodel, men ellers.
      – Mange tak.

      22. oktober 2011 kl. 09:12

  2. random

    Hvor meget har du givet for skoene? :-) Og hvor henne? Kigger selv efter noget i den dur, og de rigtige Wolverine sko er lidt dyre. Jakken er også ret nice.

    23. oktober 2011 kl. 09:12

    • Jeg gav 299.- så vidt jeg husker! De var sat ned fra 999.- i “Ny Form” i Ebeltoft. Ja, de rigtige er nemlig utrolig dyre.
      Tak skal du have.

      23. oktober 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

