Århus – Smilets By.


Ja..

Jeg var igår i Århus sammen med søde Sonja. Her var vi blandt andet på ARoS Kunstmuseum, hvor vi så en masse fede udstillinger. Her i blandt et rum, der var fyldt med røg og kulørte lamper. Man kunne kun lige se 1 m. foran sig selv og kunne slet ikke fornemme hvordan rummet var, og hvor man gik hen. Det var vildt. Har i været der fornyligt? Evt. set “The Rainbow Panorama”? Eller kunne i godt tænke jer at se det?

Billedet har Sonja taget - Det er taget oppe i regnbuen, med udsigt udover Århus.

Billedet har Sonja igen taget - Og det er taget inde i rummet med røg.

Jeg håber i har det godt. Lige nu, sidder jeg i mit sommerhus og skal snart ind til Ebeltoft, for at kigge efter en ny vinterjakke. Vi ses eller noget. Peace out.

– Amalie

One response

  1. Sonja

    Haha, det var simpelthen for sjovt, da vi troede, der var en væg. Hold kæft, jeg var flad af grin!

    22. oktober 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

