Oh home.


Hjemme igen ..

Jeg er idag kommet hjem, efter en rigtig hyggelig tur til Oslo med 7 søde piger. Så det er mainly derfor, der ikke har fået skrevet indlæg fortiden.

Jeg fik igen i år, købt nogle dejlige ting, men jeg har simpelthen ikke fået taget billeder af dem endnu, men de skal nok komme ind engang. Lige nu, har jeg aller mest lyst til at sove. Imorgen skal jeg op og træne og fredag tager jeg så en tur til Århus med skønne Sonja. Hvorefter jeg tager i sommerhus. Jeg ved endnu ikke, hvornår jeg skriver igen. Som skrevet i forrige indlæg, bliver det nok ikke så dybt og følelse-slaget fremover. Men ha’ det godt. Peace out. 

– Amalie

Skriv en kommentar

