Vigtigt..


Hm..

Jeg overvejer rigtig meget, at stoppe med at blogge.
Ideen med denne blog, var at jeg skulle bruge den som en slags “tanke-bog”, og skrive alt det ned, jeg ikke lige kunne fortælle nogle. Den skulle være hemmelig for mine irl. venner, som jeg omgås i hverdagen. Men der er åbenbart en del af mine venner, der efterhånden har fundet frem til bloggen alligevel. Derfor mister jeg lidt lysten til at skrive, når jeg ved, hvem der evt. kunne finde på at læse det. Jeg kan ikke længere skrive hvad som helst. Så jeg overvejer at stoppe, da det ikke var mit oprindelige formål. Det er stadig bare en tanke, men alligevel. Det har ødelagt min skrive lyst.

– Amalie

4 responses

  1. Camilla

    Jeg elsker at læse dine indlæg. Jeg elsker dine billeder. Jeg elsker din blog. Hvis du stopper, vil der så være mulighed for, at du opretter en ny?

    16. oktober 2011 kl. 09:12

    • Tak skal du have.
      Det ved jeg endnu ikke, da det heller ikke er sikkert jeg stopper. Men jeg kommer ikke til at skrive så meget, det næste stykke tid. Jeg håber på, evt. at få en blogspot – blog op at køre, men jeg ved det ikke.

      16. oktober 2011 kl. 09:12

  2. Sonja

    Du kan vel oprette en blogspot, Amalie? Jeg vil nødigt se dig stoppe! ):

    16. oktober 2011 kl. 09:12

    • Vil bare nødigt til, at skulle starte forfra. Men ja, det gør jeg også, hvis jeg stopper her.

      16. oktober 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

