My mamma told me.


Åh..

Jeg var i bad. Min mor skulle på badeværelset. Hun spurgte mig om, hvorfor jeg aldrig mere var sammen med nogle. Hvorfor jeg ikke havde veninder med hjemme, var hjemme ved dem eller bare så nogle mennesker i min fritid. Hun sagde, at hun var bekymret over, at jeg ikke havde et socialt-forhold til nogen. At de venner jeg før så, ser jeg ikke mere. At jeg aldrig så andre mennesker i det hele taget, men sidder på mit værelse dagen lang. Jeg var jo i bad, men kunne stadig mærke forskellen, da de varme tårer trillede i en lind strøm, ned ad mine kinder. Hun var sikker på, at jeg var ensom. Jeg benægtede. Men det var en løgn. Derefter, ind på senge. Græd igen. Skole, hjem 2 timer tidligere pga. hovedepine (sjovt nok..). Græd igen. Handle ind for syge mor. Græd igen. Det går bare ikke, det her..

Btw. Tak til Sonja, for den nye header.♥

– Amalie

2 responses

  1. Sonja

    Jeg har givet indlægget én stjerne – ikke fordi det var dårligt, men fordi jeg er ked af, du har det sådan. Jeg elsker dig så højt, Amalie. Håber virkelig vi kan ses i ferien.

    13. oktober 2011 kl. 09:12

  2. Det er ikke bare en måde jeg har de på, det er sådan jeg er. Det er sådan, jeg er blevet i hvert fald efter alt for mange nederlag. Det var derfor, jeg blev lidt.. Da du aflyste. Men tak, det ved jeg du gør.

    13. oktober 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

