Grønt lys.


Hm..

Jeg har rigtig mange tanker i mit hoved for tiden, som jeg skal få til at passe ind. Men altså, idag har jeg kedet mig lidt.. Så jeg tog et par billeder, som i da lige får. De er ikke redigeret, så håber i kan klare det rå materiale. Hvad synes i?

 Jeg smed en grøn bluse hen over blitzen, for at få den grønne effekt. Billederne er taget med min fars Panasonic Lumix DMC-FZ7.
Mere er der vidst ikke at fortælle. Jeg skal på arbejde x 2 imorgen, så der regner jeg ikke med at skrive, men det skal nok komme i løbet af ugen. Peace out.

– Amalie

2 responses

  1. Helene

    Hej amalie. hæhæ.
    nice billeder

    11. oktober 2011 kl. 09:12

    • Hej Helene. Hehe.
      Jeg er nice.

      11. oktober 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

