Waking up and realising you’re all alone.


Kender i det?

Kender i det, når alt bare går galt? Kender i det, når man vågner om natten og bare græder sit hjerte ud? Kender i det, at man føler sig så svigtet og trådt på, at alt andet bare er lige meget? Kender i det, når man pludseligt opdager, at man ikke har nogen man kan komme til? At man ikke har nogle, man kan ringe til når lortet brænder på. At man opdager, at sidst man rigtig var sammen med en, var i sommerferien? At man opdager, at der ikke er nogen, der gider en? Det er en fed følelse .. Fml.

Jeg får ikke skrevet så meget fortiden, da jeg er ked af det stort set heletiden, og bare ligger krøllet op i min seng. Jeg håber i kan bære over med mig. Desuden, er min mobil gået i stykker, så jeg kan heller ikke tage billeder, så det går rigtig godt. Jeg håber i det bedre end jeg, og jeg håber ikke at i kender det ovenover. Vi ses. Peace out.

– Amalie

4 responses

  1. Camilla

    Jeg kender det. Det er forfærdeligt. Jeg håber, at du snart får det bedre. Jeg ved ikke, om det kan hjælpe, men du skal være velkommen til at skrive til mig. Jeg vil gerne lytte. Også selvom jeg ikke kender dig så godt.

    9. oktober 2011 kl. 09:12

    • Det er jeg i princippet ked af, at du gør. Men jeg er efterhånden vant til det, så det skal du ikke tænke på. Men tak skal du have alligevel, det sætter jeg pris på.

      9. oktober 2011 kl. 09:12

  2. theteenagegirl

    Ærgerligt, at du har det sådan…
    Jeg kan virkelig godt lide din blog;)

    http://ateenagelifeiscomplicated.wordpress.com

    10. oktober 2011 kl. 09:12

    • Ja, men sådan er det.
      – Mange tak skal du have. Det er jeg glad for.

      10. oktober 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

