Weekend i Nordjylland – Min sindsyge familie og jeg.


Så er det søndag..

Denne weekend har jeg været i Nordjylland, fordi min faster skulle giftes. Så vi var til et lille intimt bryllup. Det var som hyggeligt nok, da vi ikke ser vores nordjydske familie så ofte. Men her kommer lige et par billeder som altid..

Min søster og jeg, der er nogle rigtige englebørn.

Min farmor og jeg.

Mig. Toppen er ny og fra genbrug. Er rigtig glad for den. Skoene jeg har på, er fra H&M. De er ca. 10 cm høje, og rigtig smertefulde at have på, i lang tid af gangen, da hælen er rigtig tynd. Men det gik.

Ja.. Efter et par glas Asti, kan man komme til at se sådan ud.

Jeg håber i har nydt weekenden. Nu er det jo hverdag imorgen, desværre. Så skal man igang igen. Jeg kan slet ikke lige magte det, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg håber i har det godt. Smid en kommentar. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

