Blandet stuff.


Yo!

Jeg fik lige lyst til at smide lidt blandet ind her, istedet for at skrive mange, mange blogindlæg kunne jeg bare samle det! I dag har jeg passet børn for første gang. De er simpelthen så søde og så nemme. Jeg passede dem fra 16 – 18:15 ca. og fik 200 kroner. De nemmeste og hurtigste tjente penge, jeg hidtil har fået. Men jeg har brug for dem, til Oslo i efterårs ferien, Afrika – Zansibar til jul og nytår, USA med koret til sommer og så efterskole til næste år. Så ja, jeg har hårdt brug for penge og efter som, at jeg brugte alle mine konfirmations penge sidste år.(15.000 kroner just gone with the wind in 1 second..) skal jeg til at skynde mig. Så lige nu har jeg to jobs. Det ene, hvor jeg gør rent i 2 timer, ved min kræft-syge ældre nabo hver anden tirsdag, og så det hvor jeg passer børn en gang i mellem. OG så får jeg også lige lommepenge. Så jeg skal nok nå det.. Tror jeg. I får lige et par billeder bla. af mit outfit igår osv.

Outfit fra onsdag d. 28

Igen.

Jeg fik lige en lyst, til at wannabe' af mit helt store idol - Christopher Drew Ingle.

Og igen.

Det var hvad jeg havde til jer, denne torsdag aften. Jeg smutter til Nordjylland med familien imorgen, hvor jeg så skal til bryllup ved min faster om lørdagen. I må hygge jer. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

