Outfit of the day.


Yes!

Så blev det endnu engang tid til et outfit. Jeg har fået af vide, at jeg sætter for mange billeder ind af gangen, så denne gang får i kun 1. Hvad synes i? Er billedindholdet passende, eller er der for mange evt. for lidt?

Dette var så mit outfit i dag. Skjorten og halskæden er faktisk fra min blå-mandag’s sæt. Så det er efter hånden ret gammelt, da jeg blev konfirmeret d. 25 april 2010! Men den er stadig fantastisk. Bukserne er egentlig et par “hænge-røv’s bukser” som jeg har trukket op, så de fungere som høj-taljede. Ellers er der ikke det store at sige her. Jeg håber i kan bære over med mig, mit liv i 9. klasse byder på mange lektier, og de skal jo også laves, udover det er der en del ting, jeg skal have tænkt over for tiden… Men jeg håber i har det godt. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

