Going ego.


*Bliz*

Jeg huggede lige min fars kamera, mens han ikke var hjemme her de sidste par dage, og fik taget lidt billeder. Er overordnet fint nok tilfreds. Men hvad synes i?

Jeg kan personligt bedst lide det første. Men hvad synes i? Skriv gerne en kommentar.

Min dag idag, bestod af skole til 12:50 – hvorefter jeg så tog i Loop Skanderborg(Trænings center) med Stine og Ramina, og var der i en times tid. Skøøøønt. Nu står den på fjernsyn, slik og familie. Yes yes og yes. Jeg håber i er glade, vi ses. Peace out!

Amalie

8 responses

  1. Alex

    Du er smuk.

    16. september 2011 kl. 09:12

    • Tak Alex. Kan virkelig kun sige i lige måde!

      16. september 2011 kl. 09:12

  2. Billede nr. 2 er fuldstændig fantastisk synes jeg!

    19. september 2011 kl. 09:12

    • Tusinde tak skal du have!

      19. september 2011 kl. 09:12

  3. Camilla

    Du er meget smuk. Jeg elsker alle billederne.

    19. september 2011 kl. 09:12

    • Mange tak skal du have.

      19. september 2011 kl. 09:12

  4. Frederikke

    Elsker alle billederne. Du er virkelig flot.

    21. september 2011 kl. 09:12

    • Tusinde tak, det var sødt af dig at sige.

      21. september 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

