Blandet ting fra ugen her.


Jamen altså..

Så startede endnu en uge, jo. Herligt. Jeg startede min mandag med et tandlæge besøg. Av for den da. Bøjlen er blevet strammet hvilket vil sige, at alle mine tænder er rokketænder lige for tiden, så ingen fast mad til mig. Det er umuligt at tygge noget som helst. Så flydende kost og panodil er hvad jeg lever af i denne uge. Ellers fik jeg også lige tid til at cykle op til motionscentret Loop – Skanderborg.(Der er dog ca. 3 km op..) Men der var jeg oppe og snakke lidt og fik så en gratis prøve time idag, så det var jo dejligt. Bagefter gav jeg mig til at ligge neglelak og lave lektier, hehe. (Billed om lidt)
Idag var jeg så i skole, som sædvanligt. Og det var r*vsygt som sædvanligt, så jeg gav mig til at tegne i F/K timerne.(Billed om lidt.) Bagefter smuttede Stine, Ramina og jeg i fitness center. Nøj, hvor var det dog herligt. Jeg er nu meldt til Loop Cirkeltræning. Det var nu skønt, at få brændt sin energi sådan af! Bagefter gav jeg mig til at rydde op, og skulle også lige handle ind for mor. Synes selv jeg har været re effektiv idag og igår!

Det er så mine negle, som de ser ud lige nu i hvert fald. Det tog ingen tid at lave, men jeg har også prøvet det rigtig mange gange. Da jeg simpelthen elsker det.

Når man har for meget tid i fysik, sker der mange sjove ting. Er dog ikke tilfreds med resultatet, men sådan er det jo.

Imorgen står den på kor, og torsdag skal jeg møde mine kommende arbejdsgiver – håber jeg da. Jeg skal nemlig til at passe børn, så dem skal jeg lige møde på torsdag efter skole, og så måske en tur i fitness igen på fredag! Så ugen er proppet. Håber i har det godt, smid meget gerne en lille kommentar. Peace out.

– Amalie

2 responses

  1. De negle er simpelt hen såå flotte ;)

    Kys kys Emma

    15. september 2011 kl. 09:12

    • Tusinde tak skal du have Emma!

      15. september 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

