Sommerhus – Stranden med familien.


Weekend!

Endelig blev det weekend igen. Det trængte jeg også til, aaarh. I denne weekend, er jeg taget med familien i sommerhus. Det er nu fint nok. I eftermiddags besluttede vi os for at tage på stranden med kaffen. Her fik jeg selvfølgelig taget lidt billeder. Så her kommer de:

FIk lige lyst til at vise min kærlighed til Sonja, ved at skrive hendes navn på en sten. Wuv you girl!

Far der fisker på stranden ved sommerhuset.

"Jeg vil meget hellere ud i det store blå, med mine gode gamle røde gummistøvler på.."

Mit outfit i dag.

Min lillesøster Emma på 12 år.

 

 

Synes dette billed er ret smukt.

Peace out.

– Amalie

 

2 responses

  1. Sonja

    Aw, Amalie. Wuv you too! Du er bare dæjlig! Nu vil jeg sgu også ridse dit navn i en sten! <3

    10. september 2011 kl. 09:12

    • Aw, hvor er du dejlig.<3

      11. september 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

