Facebook profilbilled?


Yes!

Idag har vi fået taget klassebilled og portrætbilleder. Det inspirerede mig lige, til selv at tage lidt billeder – af mig selv. Men nu ved jeg simpelthen ikke, hvilket billede der er bedste (Som profilbilled på facebook.) Ikke fordi jeg går særlig meget op i det, men det er da fedt, at have et billed som folk kan lide.

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Nr. 6

Så stem på det billed i synes er bedst i kommentaren eller mit forum, tak!

Btw. ingen af billederne er redigeret, ikke endnu i hvert fald. Men hav en god dag, og skriv en kommentar, vi ses. Peace out.

– Amalie.

8 responses

  1. Sonja

    Nummer 4 eller 5! <3

    9. september 2011 kl. 09:12

  2. Tak, dude.<3

    9. september 2011 kl. 09:12

  3. H

    4!! Men det har du vist allerede? XD

    9. september 2011 kl. 09:12

    • Ja, ja nu har jeg. d:

      9. september 2011 kl. 09:12

  4. Sophie

    Nummer 4 :)

    10. september 2011 kl. 09:12

    • Tak for dit svar, det er også det jeg har valgt lige nu i hvert fald. (:

      10. september 2011 kl. 09:12

  5. ditte.

    Nr. 1 synes jeg er rigtig flot. (-: Men så skal du nok bare beskære det lidt, så man ikke kan se så meget af loftet og sådan.

    24. september 2011 kl. 09:12

    • Tak for dit svar.(:

      24. september 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

