New in.


Yes..

Igår var humøret rigtig lavt, så er det jo godt man kunne shoppe det lidt væk idag. Her er hvad jeg fik købt i de lokale genbrugs butikker.

Første billed: Her skjorten og det gule tørklæde nyt. Er rigtig glad for skjorte, synes den er rigtig fin, især med de 5 guldknapper der. Der er sådan set knapper hele vejen ned, men de er skjulte. Andet billed: Her er T-shirten, eller hvad man skal den, der er ny. Den er helt enkel og uden nogen facon, men er rigtig glad for den. Tredje og sidste billed: Her er det den grønne skjorte. Det skal lige siges, at den er meget mere grøn i virkelighed, men den er fed!

Senere i dag smutter jeg til vejfest, den første af slagsen nogensinde på vores vej.. Det skal nok blive underholdende, især når men kristendoms lærer de sidste 2 år, bor på vejen også.(-;
Når men jeg smutter, i må hygge jer. Peace out.

– Amalie

 

 

4 responses

  1. H

    Jeg fornemmer lidt at vi skal på genbrugsshopping en dag ;)

    8. september 2011 kl. 09:12

    • Haha, det er skam en deal Helene!d:

      9. september 2011 kl. 09:12

  2. Hej..
    Har lige kigget lidt på din blog, og den ser super god ud! Kan rigtig godt lide disse tre fund du har lavet i en genbrug.. Det minder mig om at jeg nok snart skal en tur i genbrug igen :-)
    Men tjek min blog ud – den handler om hvad der sker i min hverdag og hvad jeg går og tænker på osv :) ibenwermuth.wordpress.com

    9. september 2011 kl. 09:12

    • Hej Iben!
      Jo tak, det er jeg da mægtig glad for at du synes. Der er ikke noget bedre end genbrugs fund!
      – Det skal jeg nok lige gøre.(:

      9. september 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

