Yellow – Yellow – Yellow.


Guuuul.

Gul er en dejlig farve. Jeg kan godt lide gul, i sær min gule skjorte og min gule taske.. Og så kan jeg forresten også rigtig godt lide mine sko. Dejlig sko, ja. Her kommer et Outfit of the day.

Ja, et lille dagens. Skjorte fra genbrug, top fra Vila, bukser fra Vila, sko fra Clarks.

Kort lille indlæg. Tak for alle de dejlige views igår, den toppede da godt nok lige. 89 på én dag, det er da rekord. Tusinde tak, og tak for de søde kommentarer. Vi ses imorgen eller noget.  Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

