Sidecut.


Kunne ikke lade være (-;

Yes..

Idag var jeg endelig ved frisøren, og fik trimmet mit sidecut til 6mm! Endelig, det har været langt, alt for længe nu. Det kostede mig en 50’er, men jeg fik også ca. 1 cm mere af, bagud, så mit sidecut nu starter foran og går ca. 9 cm bagude, love it. I får selvfølgelig lige et billede. Forresten, mine krøller på alle billederne, er helt naturlige. Det samme gælder min hårfarve! Men here you go!

Smiler stort over mit ny-trimmet hår!

Håber i har det godt, som altid. Mit humør er rigtig højt her for tiden. Kan kun give mine søde venner Emma, Helene og Annelouise æren for det. De har taget mig til sig, da de andre 3 (4) piger svigtede og bare forsvandt uden et ord. Det er sku hårdt, at bliver efterladt sådan, især når ens “bedsteveninde” er i blandt de 3. Når men, så er det jo godt at Anne, Helene og Emma har været så flinke, at tage mig ind i deres “gruppe”. Elsker jer piger. Når men, vi ses. Peace out!

 

– Amalie

Skriv en kommentar

