Lets soar across the Universe.


The Beatles are the greatest

Jeg ved ikke hvorfor i lige skulle se/høre denne her sang. Men den har simpelthen bare siddet fast i mit hoved, de sidste mange dage. Jeg synes virkelig denne her sang er skøn. Den giver bare så dejligt meget mening. Så nu kan i lige sidde og lytte til den, den er da dejlig, ing?

Outfit of the day

Når men, i får også lige mit outfit of the day. Jeg har ikke lave så meget idag (igen idag) Jeg skulle egentlig bare en hurtig tur i Kvickly. Det blev så til en meget våd tur idag, da det stod ned i stænger, lige som jeg var hoppet på cyklen. Men jeg fik en gratis Faxi Kondi, så det var fint nok! Dagens outfit – Here you go.

Det var hvad det blev til idag. Bukserne er af ukendt mærke, top fra Vero Moda, blazer fra genbrug og tasken er fra New Yorker. Denne taske købte jeg på langeland, da jeg var der i sommerferien med Stine, og den er simpelthen bare dejlig. Den har en rigtig fin størrelse, da min pung fylder en hel del, og jeg i det hele taget bare godt kan lide, at have alt muligt skrammel med mig. Derfor det ofte svært at finde en ordentlig, pæn taske som ikke er for stor eller for lille! Og så er jeg også ret vild med det blomstrede, lidt gammel dame motiv, der er på frontsiden af tasken. Love it!

Mht. stretch indlægget, er jeg desværre bange for, at jeg må udskyde det endnu en gang. Men det skal nok komme en dag. Vi ses pepz. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

