Outfit of the day + negle.


Så..

Jeg lovede egentlig et indlæg om mit stretch idag, men det må blive imorgen. Idag har jeg ikke lavet noget som helst. Har gået rundt i nattøj hele dagen, nej vent.. Har ligget og siddet i nattøj hele dagen.

Det skulle jo prøves.

 

Det sidste billed, er det endelige resultat.

Okay, det passer ikke helt. Jeg satte mig nemlig til at lave negle i eftermiddags. Jeg har længe ville prøve teknikken “Water Marble”

Water Marble går kort og godt ud på, at man drypper neglelak af høj kvalitet, ned i et glas med filtreret stuetempereret vand, så det

spreder sig til ringe der bliver større og større jo flere dråber man kommer i.

 

 

 

 

Når men, da jeg var færdig med det, gav jeg mig til at se film. Jeg var i et lidt træls humør, så satte “The Last Song” på computeren og lagde mig til at se den. The Last Song, er den eneste film jeg nogensinde har grædt til. Jeg kan tude næsten hele filmen igennem. Jeg tror selv, at det er fordi, at Miley’s rolle som Ronnie, minder alt for meget om mig selv, så det sætter nogle følelser igang. Så den lå jeg og tudede til indtil vi skulle spise. Da vi skulle spise, besluttede jeg mig for, at jeg nok hellere måtte tage noget tøj på.. Det gjorde jeg så, her er mit “Outfit of the day” Som egentlig kun var mens vi spiste, så smed jeg det igen, ha.

Mit ansigt var slet ikke til at holde ud, så det måtte lige redigeres lidt. Shorts fra genbrug, bæltet er fra Pieces og trøjen med albue lapper er fra Gina Tricot. Teksten på trøjen er: "The sky is the limit. If you can imagine it, you can achive it." - Love it.

Det var det, for idag. Hav det rigtig godt. Nej forresten!!!!

Hvis der er nogle af jer, der ved hvordan men sætter en youtube video ind i sit indlæg, sådan at man kan afspille musikken uden nødvendigvis at se videoen, mens man læser? Så må i meget gerne skrive en kommentar!!!!!!

Vi ses søde mennesker. Peace out.

– Amalie

 

 

Skriv en kommentar

