Outfit of the day.


Endelig..

Nu er jeg endelig færdig, med at være syg og alt det der, så nu skal indlægene nok komme nogenlunde regelmæssigt, uden alt for lange foruroligene pauser. (Ligesom menstruation, ehh.) Ej okay, nu holder jeg. Men, nu kommer der lige et par billeder af mit fredags outfit, i denne uge. Mit tøj sidder, som sædvanligvis efter en lang dag, ikke særlig godt, men det må i leve med. Enjoy!

Jeg skulle lidt hurtigt ud af døren idag, så det her, var hvad det blev til. Shorts fra genbrug, trøje fra genbrug, top og strømpebukser fra H&M – Og så selvfølgelig min skoletaske, Fjällraven Kånken Gul, som jeg fik i 15 års fødselsdagsgave i februar.
Lidt mere “close up.” Elsker min taske, har den altid med mig – Skole, ferier, sommerhus, venindeovernatninger, festival, anywere!

Halskæden er købt i den lokale Bestseller forhandler, Miva. Den er ikke købt med vilje, men var i en lykkepose. Har aldrig brugt den før idag, men har længe haft den liggende. Jeg synes, at den er for overdrevet, til langt de fleste looks, men valgte dog at tage den på idag. Den var opsigtsvækkende, uden tvivl.(-:

Det var det, i guess. Der kommer formegentlig et lille indlæg senere idag. Hvis ikke, kommer det i hvert fald imorgen. Det vil komme til at handle om mit stretch og det at stretche sit øre og andre huller, i det hele taget. Det er noget jeg går meget op i, jeg synes det er imponerende osv. Plus, jeg har fået mange kommentarer på det, rundt omkring, det det ikke er så tydeligt på langt de fleste af mine billeder. Men det ser jeg lige på lidt senere! Skriv gerne en kommentar og anything – Mit tøj, mig, stretch osv. Vi ses! Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

