Outfit of the day mm.


Yes..

Well, idag har jeg ikke lavet så meget. Jeg var lige nede i byen og handle ind, eftersom at jeg skulle lave aftens mad. (Og nej, det var skam ikke særlig vellykket..) Når men, ellers har jeg bare nydt at have ferie. Det har ikke regnet så meget idag, så jeg har kunne sidde ude på terrassen og høre bla. Burhan G live. Det er skønt. Imorgen smutter jeg på festival med Stine – Så skal der drikkes igennem. (Eller.. Så meget mannu kan, når man kun har 4 genstande.) Det skal nok blive hyggeligt. I får lige et par billeder fra min dag, og mit outfit ofc.

I får da også lige et billed af mine ben og sko, haha. Skoene er min Kor sko, altså det er dem vi alle sammen har på til koncerter og konkurrencer, men de er også kendt som "Kina sko"

Jeg lavede mad idag, og falde bogstaveligtalt over denne giga gulerod. Synes lige jeg ville tage et hurtigt billed.

Jeg ligner noget katten har slæbt med ind, og mine bukser sidder forfærdeligt.. Men sådan er det..

På dette billed sad mit tøj lige lidt pænere. Men i hvert fald, stort set det hele er fra genbrug, bortset fra den sorte top jeg har på under jakken, den er fra Vila. Så det har ikke været dyrt. Der er nok for lidt under 100 kr.(ud over toppen.)

Håber i nyder ferien, stadigvæk. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

