Outfit of the day


Åh regnvejr..

Ja, regnen har stået ned i stænger idag her i Skanderborg. Hvilket er ret ærgerligt, taget i betragtning at Skanderborg Festivallen så småt er startet idag. Men altså, jeg skulle ned i byen med min lillesøster idag. Så sådan er det. Når men anyway, jeg lovede jer et dagens outfit. Min mor synes så lige, at i ikke skulle have et fullbody shoot, så hun skar simpelthen i mine strømpebukser.. Så billederne er altså taget fra knæene og op efter. Håber i kan leve med det!

Det var hvad det blev til idag. Ikke det helt store. Intet af det er "nyt", bare noget jeg fandt i skabet.

Mit ansigt. Well.. Vil forresten gerne være Plus Size - model engang. Det er bestemt, min top drøm.

Så fik i lige set lidt af min stue samtidig. Hah.

Så er der vidst ikke mere at skrive for idag. Smid en kommentar, det betyder så meget for mig. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

