Dedikeret til Sonja Lovdal.<3


*Hjerte* *Hjerte* *Hjerte*

Jeg vil rigtig gerne dedikere dette lille indlæg til min bætch Sonja. Hun er bare en dejlige tøs. Det er forresten også hende, der har lavet min nye header, som jeg er herre glad for. Den er bare lige mig. Ligesom dig, tihihi. Ej men, i skulle virkelig tage at tjekke hende ud. Jeg linker lige hendes blog her.
Link: http://sonjahappens.blogspot.com/
Den er ret sej, jeg læser den selv lige så snart der er et nyt indlæg. Så tjek den ud og smid en sød kommentar til den søde pige.<3
– Håber du blev glad for mit lille indlæg dude. Er så glad for at have mødt dig!

Søde, dejlige og utrolig smukke Sonja.

Det var det, jeg ville lige være lidt ekstra sød idag. Peace out.

– Amalie

2 responses

  1. Sonja

    Aww, dude! Nu bli’r jeg jo helt glad-agtig! Tusind mange tak, man! I wuv you big time, min bætch! <33

    8. august 2011 kl. 09:12

    • Ahahaha. Det var godt, det var lidt den reaktion, jeg havde håbet på. Glad you liked it. I wuv you big time too, bætch.<3

      8. august 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

