So sorry


Undskyld, undskyld..

Ja, jeg er rigtig ked af, at jeg ikke har haft så meget tid og energi til at blogge på det seneste. Men der har bare været så meget. Nu er jeg helt hjemme igen, så nu kan jeg blogge ordentligt igen. Jeg ville lige vise jer 2 søde piger på youtube, Sarah og Jenn, der har været en kæmpe inspirations kilde for mig, på det sidste. Elsker, elsker, elsker deres stil. Så de er helt sikkert værd at tjekke ud.

http://www.youtube.com/user/clothesencounters

Håber i nyder ferien, det gør jeg. Smid gerne lige en kommentar, om hvad du synes og tøserne. Peace out.

– Amalie

Skriv en kommentar

