Home sweet home


Arh..

Så er jeg hjemme igen, efter en rigtig hyggelig tur med bedsteveninden og hendes familie + pap. Jeg er dog ikke “hjemme” hjemme, jeg er stadig hos Stine, hvor jeg skal være til engang imorgen. Mine forældre og lillesøster er stadig i vores sommerhus, og kommer ikke hjem før imorgen, så jeg bliver lige her lidt. Imorgen ved middags tid vil jeg smutte ned i byen med Stine, og få lavet endnu et hul i mit venstre øre. Min mor tror godt nok, jeg fik det lavet igår da vi var et smut forbi Svendborg og shoppe, men det var for dyrt så jeg får det bare gjort her i Skanderborg. Vi skal vidst også lige låne et par CD’er på biblioteket.

Jeg håber i har det godt! Nyder det sidste af ferien, inden den kedelige hverdag starter igen. Jeg synes mine view’s og kommentarer er gået lidt i stå, her mens jeg har være væk..  Det må der rettes op på. Men vi ses. Peace out.

Mig i vandet på en regnvejrs dag. Billedet er taget af Nathalie - Stines pap storesøster og redigere i Photoscape.

Bedsteveninden i en lille båd der gynger. Smukke, smukke Stine♥

Stine og jeg i en båd på Langeland. Billedet er igen taget af Nathalie og redigeret i Photoscape.

 

– Amalie.

Skriv en kommentar

